Sunday, November 14, 2010

Im Back!!..




yeeahhh!!..sy kembali..im back!!...setelah lame tak update blog ni!...

sorry sebb lambat update...sampai ade orang ckp sy dah lame tak update...why3! haziq!...why!..sorry3!..

busy sket akhir2 ni...busy sebb final exam(Xdela busy sangat)

tajuk kite hari ni...."Nak Buat Ape Cuti Sem Ni Yea Haziq???"

so this is my plan....but ya know..it never happen...ha3!..

1.Buisness Sluar Jeans...online..or mybe through face to face with friend...
2.Trip to Langkawi with my foe...
3.or mybe we can downgrade it to trip to Genting...
4.buy a puncing bag and start to kick around along this holiday..
5.just sleep and eat..or mybe Facebooking..??
6.wanna buy a DSLR camera...
7.just hangout with my friend..
8.spend my time in GYM....

but many of my friends ask me to work with them..they said..hey jom laa kerje..dapat duet bleh pergi genting..duet mara dah laa masuk lambat...ha3!!....soooo...i decided to work..buttt...im kinda lazy..ha3!..yaaa laaa...we only got 1 and half month!!...he3!...so thats all i think about..>_<...cant wait to spend my time with my friend!!!..>_<

No comments:

Post a Comment